Κάνοντας την πρωινή μου …βόλτα στο διαδίκτυο, σε εκπαιδευτικού ενδιαφέροντος διευθύνσεις, διάβασα το διπλανό τίτλο:
«Πρόβλημα με το 4ο ζήτημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας Θεωρητικής Κατεύθυνσης;»
Και τρόμαξα. Ωχ, πάλι τα θαλάσσωσε η Επιτροπή Εξετάσεων, πάλι θα αναζητηθούν οι υπεύθυνοι, πάλι ο Υπουργός θα διατάξει ΕΔΕ για να καταλογίσει ευθύνες.
Προχώρησα στην ανάγνωση του σχετικού ρεπορτάζ:
Προχώρησα στην ανάγνωση του σχετικού ρεπορτάζ:
"Το «έλα να δεις» γίνεται με τους υποψηφίους Θεωρητικής Κατεύθυνσης που διαγωνίστηκαν το Σάββατο στο μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας. Στο 4ο ζήτημα με έκπληξη διαπιστώνεται ότι προτεινόμενες απαντήσεις από διάφορους φορείς - κυρίως φροντιστήρια έχουν σημαντικότατες αποκλίσεις που φτάνουν έως το τραγικό σημείο των αντίθετων γνωμών!"
Εμ, εδώ είναι η ουσία του ρεπορτάζ. Οι διάφοροι …φορείς Παρά τη Παιδεία «διαπίστωσαν» το πρόβλημα και διαφώνησαν στις απαντήσεις με …τραγικά αντίθετες γνώμες.
Και στο ρεπορτάζ, προτείνεται στη «…σεβαστή Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων να δώσει τις απαιτούμενες οδηγίες προς τους βαθμολογητές…».
Και στο ρεπορτάζ, προτείνεται στη «…σεβαστή Κεντρική Επιτροπή Εξετάσεων να δώσει τις απαιτούμενες οδηγίες προς τους βαθμολογητές…».
Να κάνω κι εγώ μια πρόταση; Τη διαδικασία των Εξετάσεων να την αναλάβουν οι …διάφοροι φορείς και τα θέματα να τα επιλέγουν οι ίδιοι -γιατί δηλ. τα θέματα της ομοσπονδίας των ...φορέων, είναι χειρότερου επιπέδου;
ΥΓ. Προς τους διαγωνιζόμενους Υποψήφιους: Εσείς κλείστε τ’ αυτιά σας και συνεχίστε να δίνετε τις μάχες σας. Εξάλλου, άλλες δύο (ή το πολύ) τρεις μάχες σας έμειναν. Λίγη υπομονή και ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου