Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2008

Κατανομή ευθυνών σε υπεύθυνους και ανεύθυνους

Σε μια παλαιότερη έρευνα, οι μαθητές των σχολείων και οι ιδιαίτερα υπερφορτωμένοι μαθητές των λυκείων, δήλωσαν - μεταξύ άλλων - ότι θα ήθελαν να έχουν λιγότερα μαθήματα κατεύθυνσης και περισσότερα γενικής παιδείας όπως Μουσική, Καλλιτεχνικά, Τεχνολογία, Πληροφορική, Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση, Αθλητικές δραστηριότητες, Ξένες Γλώσσες, Οικολογία κ.ά. ποικίλα Μαθήματα Επιλογής. Το γνωρίζουμε, το γνωρίζουνε όλοι. Αλλά….


Δυστυχώς δεν υπάρχουν πιστώσεις –για περισσότερες αίθουσες, εξοπλισμένα εργαστήρια με υλικοτεχνική υποδομή, προσλήψεις εξειδικευμένου προσωπικού, κ.α. (η ευθύνη του Υπουργείου Παιδείας).


Οι καθηγητές αυτών των ειδικοτήτων είναι απρόθυμοι να αναλάβουν υπηρεσία, αφού θα είναι αναγκασμένοι να υπηρετούν σε δύο ή και περισσότερα σχολεία, προκειμένου να συμπληρώσουν ωράριο (η ευθύνη των καθηγητών).


Δεν το δέχονται πρόθυμα και οι καθηγητές του σχολείου, αφού θα πρέπει να επιμηκυνθεί το ωράριό τους (η ευθύνη του Συλλόγου Διδασκόντων).


Υποτονική είναι τελικά και η στάση των μαθητών, αφού θα πρέπει να «ξοδεύουν» περισσότερο χρόνο στο σχολείο (η ευθύνη των Μαθητικών Κοινοτήτων).


Αλλά και οι γονείς αδιαφορούν –εδώ δεν μπορώ να βρω κάποιον ιδιαίτερο λόγο γι αυτό (η ευθύνη του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων).

ΥστερόΓραφο:
Τελικά, μήπως όλοι είμαστε ευχαριστημένοι από αυτή την κατάσταση; Μια υπόθεση κάνω!
Καληνύχτα παιδεία. Καληνύχτα σε όλους μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: