Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2008

Υποβολή παραίτησης για λόγους ...αποκλίνουσας συμπεριφοράς

Να διατηρηθεί μέχρι 31 - 12 - 2008
Βαθμός ασφαλείας: ΑΚΡΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Πληροφορίες : phlou…flis
Τηλέφωνο : 2410 3443284
e-mail : phlouflis@gmail.com
Λάρισα, 11-12- 2008
Αριθ. Πρωτ. 1666
Βαθμός Προτερ. Φ102/2977/10109744/ΩΓ1
ΠΡΟΣ:
  1. Περιφερειακό Δ/ντή Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης Θεσσαλίας
  2. Διευθυντή Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Λάρισας
  3. Προϊστάμενο του ...ου Γραφείου της Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Λάρισας
  4. Σχολικούς Συμβούλους Δ.Ε.
  5. Δ/ντή-Λυκειάρχη του …ου ΓΕ.Λ.Λάρισας
  6. Πρόεδρο του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων …ου ΓΕ.Λ. Λάρισας
  7. Πρόεδρο του 15μελούς μαθητικού Συμβουλίου του ...ου ΓΕ.Λ.Λάρισας


ΘΕΜΑ: ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟΚΛΙΝΟΥΣΑΣ ΣΥΜΠΟΕΡΙΦΟΡΑΣ

Θάθελα δια της παρούσης να σας ενημερώσω πως κι εγώ, στα μικράτα μου, όπως δεν με απατά η μνήμη μου -και όπως προκύπτει από τον υπηρεσιακό μου φάκελο- είχα αποκλίνουσα συμπεριφορά, την οποίαν δεν γνωρίζω αν απέβαλα στα …μεσηλικάτα μου. Δικαιούμαι να συνεχίζω εργαζόμενος ως καθηγητής-λειτουργός της δημόσιας Εκπ/σης ή θα πρέπει να σας υποβάλω την παραίτησή μου, για λόγους ευθιξίας;
Παρακαλώ να λάβετε υπόψιν σας τον πρότερο έντιμόν μου βίον.
Σε περίπτωση που ισχύσει το δεύτερο, παρακαλώ να κάνετε δεκτή την παραίτησή μου.

Παρακαλώ δια τα καθ’ υμάς.

Υποβάλλω συνημμένως:

  1. Υπηρεσιακόν μου φάκελον
  2. Υπηρεσιακές Εκθέσεις Προϊσταμένων Δ/ντών μου

Διατελώ μετά τιμής


phlou…flis

4 σχόλια:

VAD είπε...

Mόνο παραίτηση;Στον Καιάδα!Ή μάλλον καλύτερα στα φαράγγια του Κίσαβου!!!

Στρατος "exoaptonkyklo" Ραπτοπουλος είπε...

τολμας και ρωτας? βρε ουστ!

~~Εμμέλεια~~ είπε...

Στην πυρά....Την καλημέρα μου

phlou...flis είπε...

@Vad: δείξτε έλεος

@Exoaptonkyklo: έλεος

@ΕΛΕΝΑ-ΦΛΩΡΙΝΑ: έλεος συντρόφια