«Οι Σχολικοί Σύμβουλοι Β/θμιας Εκπ/σης ν. Λάρισας οργανώνουν (17.00-20.20) στο Αμφιθέατρο του 6ου Γ/σιου-Λυκείου με ομιλητές τους κκ. …. Θα δοθούν βεβαιώσεις υπογεγραμμένες από τον Περιφερειακό Δ/ντή Εκπ/σης Θεσσαλίας, σε όσους από τους συμμετέχοντες εκφράσουν την επιθυμία να λάβουν σχετική βεβαίωση παρακολούθησης».
Ε, αυτό κι αν είναι κίνητρο. Βεβαιώσεις Παρακολούθησης. Συνοδευόμενες, ελπίζω, με ποπκορν και αναψυκτικό, ζέστη που κάνει σήμερα. Έτσι γίνεται και με τις σύγχρονες εταιρείες (όπως μου λέει και ο γιος μου που εργάζεται σε μία απ’ αυτές) που διαθέτουν και κάποιο image. Μόνο που αυτές διοργανώνουν τις ημερίδες και τα συνέδρια τους σε ξενοδοχεία (Ιμπέριαλ –ή μήπως Ιμπίριαλ- και βάλε) ή και στο εξωτερικό. Ενώ εμείς ξεμείναμε στο κατά τα άλλα φιλόξενο Αμφιθέατρο του 6ου.
Δε θυμάμαι πότε ανέλαβαν καθήκοντα οι κ.κ. Σχολικοί Σύμβουλοι Εκπαίδευσης, αλλά εγώ και το σχολείο στο οποίο υπηρετώ, έχουμε να δούμε Σύμβουλο σε θέματα Φυσικών από πέρσι –ή πρόπερσι. Το πρόγραμμα του σεμιναρίου (ΕΔΩ), ενδιαφέρον μου ακούγεται. Θα πάω λοιπόν στο σεμινάριο και θα ρωτώ «ποιος είναι ο Σύμβουλος επί των Φυσικών;».
Μόλις τώρα γύρισα, από το σεμινάριο. Ναι, την κοπάνησα στο …διάλειμμα. Βρήκα τα πράγματα ανούσια. Ο κόσμος λιγοστός, αφού τα θέματα δεν ήταν εξειδικευμένα ανά ειδικότητες, παρόλο που ο κλάδος (ΟΛΜΕ) έχει σαν πάγιο αίτημά του την επιμόρφωσή μας (ΕΔΩ). Στις δύο εισηγήσεις που παρακολούθησα υπερίσχυσαν οι γενικότητες, ξέρετε: σκοπός, στόχος, τι, σε ποιόν, πώς ΤΠΕ, εποπτικά μέσα, οπτική πληροφόρηση κ.ά. Και στις δύο οι εισηγητές χρησιμοποίησαν τον ΗΥ και το PowerPoint (αλίμονο αν δεν…). Ενδιαφέρουσα η 2η εισήγηση καθότι χρησιμοποιήθηκαν και προσομοιώσεις. Φυσικά όλων αυτών προηγήθηκαν οι …χαιρετισμοί, όπου οι …χαιρετώντας αναφέρθηκαν κυρίως σ’ ένα θέμα: ότι κάτι τρέχει στην εκπ/ση και ειδικότερα στην επιμόρφωσή μας. Εγώ ζω σε άλλον πλανήτη; Τη μόνη μεταρρύθμιση που είδα και ζω στο Λύκειο –και δεν πολιτικολογώ- είναι η μετονομασία του σε Γενικό, η εισαγωγική βάση του …δέκα (θυμίζω πως η προαγωγική είναι το 9,5) και η μείωση των εξεταζόμενων μαθημάτων σε 6 (δηλ. 2 στις 3 αφορούν τις …εισαγωγικές εξετάσεις).
Ένα πράγμα δεν κατανοούν οι σχολικοί σύμβουλοι (ή για να είμαι ακριβοδίκαιος, μπορεί να κατανοούν αλλά δεν μπορούν να πείσουν το ΠΙ και να το επιβάλουν): πως
Ένα πράγμα δεν κατανοούν οι σχολικοί σύμβουλοι (ή για να είμαι ακριβοδίκαιος, μπορεί να κατανοούν αλλά δεν μπορούν να πείσουν το ΠΙ και να το επιβάλουν): πως
- αν δεν μειωθεί η διδασκόμενη ύλη (ΕΔΩ),
- αν δεν …απεξαρτητοποιηθεί το λύκειο από τις εισαγωγικές εξετάσεις,
- αν δεν …διυλιστούν οι μαθητές από το δημοτικό στο γυμνάσιο και από κει στο γενικό λύκειο (να δείξουμε επιτέλους το δρόμο των τεχνικών λυκείων σε αρκετά παιδιά με ανάλογες ικανότητες),
- αν δεν μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα (1),
- αν δεν στελεχωθούν τα σχολεία με το ανάλογο και εξειδικευμένο διδακτικό προσωπικό
- αν, αν, αν…. δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΕ.
(1). Ποτέ δεν μπόρεσα να καταλάβω τη λογική που λέει, τόσοι συνολικά οι μαθητές στα λύκεια της χώρας, τόσοι οι καθηγητές που υπηρετούν σ’ αυτά, άρα η αναλογία μαθητών/καθηγητών είναι π.χ. 8,8, το 2003. Ποιο …κουφό δεν έχω …ξανακούσει. Στο σχολείο που υπηρετώ υπάρχουν τμήματα γενικής παιδείας με 28 μαθητές στη Β και 26 στη Γ. Πού είναι οι …8,8 μαθητές;.
ΥΓ.1. Εκτός από τη σχετική βεβαίωση, θα έχει και κάποιου άλλου είδους bonus (πχ μισό μόριο), ή να αρκεστώ με τη βεβαίωση;
ΥΓ.2. Πήρα απάντηση. Μόνο βεβαίωση. 'Ετσι δε δήλωσα σχετική επιθυμία, προς έκπληξη της γραμματείας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου