Τη βδομάδα που μας πέρασε και εν μέσω καταλήψεων, η Δ/νση Δ/θμιας Εκπ/σης Λάρισας διοργάνωσε ημερίδα, για τους Δ/ντές των σχολείων, με θέμα «Διαχείριση Κρίσεων». Δε γνωρίζω τι ακριβώς ειπώθηκε (όχι, ακόμα δεν έγινα Δ/ντής) αλλά έμαθα (οι συνεργάτες μου έμαθαν και με πληροφόρησαν) πως …για να πείσουν-αποτρέψουν τους μαθητές στο να μην προβούν ή συνεχίσουν τις καταλήψεις θα τους εξηγούσαν τις συνέπειες και το κόστος της πράξης τους. Ανάλογα με τις ημέρες κατάληψης, θα τους κόστιζε, κατά σειρά προτεραιότητας (και κρατήστε αυτό παρακαλώ) η περικοπή περιπάτων (πέντε τον αριθμό, αλλά ήδη η μία έχει πραγματοποιηθεί), η περικοπή ημερήσιων εκδρομών και τέλος η περικοπή των πολυήμερων με διανυκτέρευση.
Οι περίπατοι πραγματοποιούνται ανά μήνα, εκτός Δευτέρας και Παρασκευής και (πραγματικό) σκοπό έχουν τη χαλάρωση μαθητών και καθηγητών, μία μέρα ξεγνοιασιάς, ανάπαυλας, χαλαρότητας. Αν συνοδεύεται και με κάποια επίσκεψη σε χώρο (πάντα εντός νομού) καλλιτεχνικό (θέατρο, κινηματογράφο, μουσείο, έκθεση, πινακοθήκη ή παρόμοιο) ακόμη καλλίτερα. Συνήθως όμως αυτές οι βόλτες στην πόλη καταλήγουν σε …καφετέριες. Προτείνεται λοιπόν, οι …ποινές περικοπής να ξεκινήσουν από αυτές. Αυτές που αφορούν το σύνολο μαθητών και καθηγητών. Και ξέρετε γιατί; Γιατί οι άλλες εκδρομές, ημερήσιες και πολυήμερες ...τσούζουν. Και υπάρχει και μια αλυσίδα …ενδιαφερόμενων (πρακτορεία ταξιδίων, ξενοδοχεία, εστιατόρια, ξέρετε ο …εσωτερικός τουρισμός) που θα ...στεναχωριόταν αν δεν πραγματοποιηθούν αυτές. Κι αν σπάσει ένας κρίκος αυτής της αλυσίδας τότε…
Οι περίπατοι πραγματοποιούνται ανά μήνα, εκτός Δευτέρας και Παρασκευής και (πραγματικό) σκοπό έχουν τη χαλάρωση μαθητών και καθηγητών, μία μέρα ξεγνοιασιάς, ανάπαυλας, χαλαρότητας. Αν συνοδεύεται και με κάποια επίσκεψη σε χώρο (πάντα εντός νομού) καλλιτεχνικό (θέατρο, κινηματογράφο, μουσείο, έκθεση, πινακοθήκη ή παρόμοιο) ακόμη καλλίτερα. Συνήθως όμως αυτές οι βόλτες στην πόλη καταλήγουν σε …καφετέριες. Προτείνεται λοιπόν, οι …ποινές περικοπής να ξεκινήσουν από αυτές. Αυτές που αφορούν το σύνολο μαθητών και καθηγητών. Και ξέρετε γιατί; Γιατί οι άλλες εκδρομές, ημερήσιες και πολυήμερες ...τσούζουν. Και υπάρχει και μια αλυσίδα …ενδιαφερόμενων (πρακτορεία ταξιδίων, ξενοδοχεία, εστιατόρια, ξέρετε ο …εσωτερικός τουρισμός) που θα ...στεναχωριόταν αν δεν πραγματοποιηθούν αυτές. Κι αν σπάσει ένας κρίκος αυτής της αλυσίδας τότε…
Έτσι, η αγαπητή Δ/νση, ακουμπάει τα εύκολα και πετάει το μπαλάκι (αγαπημένη τακτική) στο σχολείο και στους καθηγητές. Γιατί αν πρότεινε άλλη σειρά προτεραιότητας ή τέλος πάντων αν άφηνε τους Συλλόγους καθηγητών να αποφασίσουν, γνωρίζει τις πιθανές συνέπειες. Πιθανή ματαίωση εκδρομών θα σήμαινε εντάσεις, καταλήψεις και παράταση των καταλήψεων. Και δεν το θέλει αυτό. Ενώ τώρα… Τα πάντα εξαρτώνται από τους καθηγητές και τους Συλλόγους Διδασκόντων. Το μπαλάκι έφυγε από τα κεντρικά γραφεία και έφτασε στους καθηγητές. Ηθελα νάξερα, τόσες πολλές φορές που πετάχτηκε αυτό το μπαλάκι, ακόμα δε χάθηκε.
ΥΓ. Προτείνω, να το επιστρέψουμε στους …αποστολείς, να το φυλάξουν καλά έτσι ώστε να μην υπάρξει το ενδεχόμενο να χαθεί ποτέ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου